داوری بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران آغاز شد

داوری بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران آغاز شد

داوران بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از امروز سه شنبه 15 مرداد 98 کار خود را برای انتخاب هنرجویان آغاز کردند .

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی؛ بر طبق جدول زمانبندی انتخاب هنرجویان در هر 9 رشته هنرهای تجسمی از 10 صبح امروز سه شنبه آغاز و تا ساعت 21 روز پنجشنبه 17 مرداد ادامه خواهد داشت .

بخش کاریکاتور امروز از ساعت 10 صبح تا 13 توسط جمال رحمتی داوری خواهد شد . سپس آثار نگارگری به داوری صدیقه احمدی باصیری از ساعت 14 تا 17 بررسی می شوند . بعد از آن هنرجویانی که آثار تصویر سازی فرستادند باید منتظر تصمیم گیری احسان عبداللهی از ساعت 17 تا 20 باشند . در ساعات اولیه روز چهارشنبه 16 مرداد، نخست آثار حجمی و مجسمه ها از جای جای ایران توسط کامبیز صبری داوری می شوند . سپس نقاشی و طراحی های هنرجویان از ساعت 14 تا 20 همان روز برای داوری توسط هیئت داوران طراحی و نقاشی متشکل از جمال عرب زاده و خسرو خسروی آماده می شوند .

روز پنجشنبه نخست پوسترها بوسیله فرهاد فزونی داوری خواهند شد بعد از آن نوبت آثار خوشنویسی است که توسط حسین غلامی بررسی شوند و در آخر عکس ها از ساعت 16 تا 21 همان روز به داوری کیارنگ علایی خواهند رسید.

طبق این جدول زمانبندی کار فشرده هیئت داوران از امروز آغاز شده و اسامی هنرجویان برتر برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به زودی اعلام خواهند شد .

گفتنی است ، بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور به دبیری «رضوان صادق‌زاده» با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» از سی ام مرداد تا سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ در ایلام برپا خواهد شد .

تاریخ خبر: 1398/05/15